Szukaj
Close this search box.

REGULAMIN

Regulamin

01 Styczeń 2021r.

§1 Postanowienia wstępne

  1. Sklep internetowy LUNARIUM, dostępny pod adresem internetowym www.lunarium.pl, prowadzony jest przez Przedsiębiorczynię Barbarę  Mosakowską prowadzącą działalność gospodarczą TOOTIKI Barbara Mosakowska, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 9182098209, REGON 389471790.
  2. Niniejszy regulamin jest zbiorem reguł oraz warunków określających zasady korzystania ze sklepu internetowego www.lunarium.pl
  3. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
  4. Zapoznanie się z niniejszym Regulaminem oraz jego akceptacja warunkuje rozpoczęcie korzystania ze Sklepu.

§2 Definicje

  1. Sklep – sklep internetowy, przyjmujący zamówienia poprzez domenę www.lunarium.pl  prowadzony przez Barbarę Mosakowską;
  2. Sprzedawca/Administrator Sklepu/Administrator danych osobowych – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą TOOTIKI Barbara Mosakowska, z siedzibą w Aleksandrowie (23-408), Aleksandrów 184, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki,
    NIP 9182098209,
    REGON 389471790;
  3. Klient/ Użytkownik)– każdy podmiot korzystający ze sklepu, składający zamówienia oraz dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu,
  4. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  5. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
  6. Regulamin – niniejszy zbiór reguł określający zasady korzystania oraz składania zamówień poprzez Sklep internetowy.
  7. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
  8. Produkty – wszystkie wyroby oferowane przez Sprzedawcę możliwe do zakupu przez Klientów poprzez sklep internetowy www.lunarium.pl (produkty nieprefabrykowane).
  9. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  10. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży produktu ze Sprzedawcą.
  11. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia –  potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę, przesyłane na adres e-mail wskazany przez Klienta.
  12. Umowa – umowa zawarta z Klientem za pośrednictwem sklepu internetowego www.lunarium.pl po złożeniu zamówienia, jednoczesnej akceptacji niniejszego regulaminu oraz po otrzymaniu Potwierdzenie przyjęcia zamówienia przez Klienta na wskazany przez niego adres e-mail.
  13. Formularz Reklamacji Produktu – formularz reklamacji składany na piśmie przez Klienta, który chce dokonać reklamacji Produktu.

§3 Kontakt ze Sklepem

Adres Sprzedawcy: Aleksandrów 184, 23-408 Aleksandrów

tel. 503 790 250

Adres e-mail Sprzedawcy: tootiki.deko@gmail.com

  1. Klient może porozumiewać się ze Sklepem poprzez podany powyżej adres e-mail oraz formularz kontaktowy dostępny na stronie.
  2. Kontakt z obsług klienta możliwy jest 24h/ 7 dni w tygodniu, jednak Sklep zastrzega sobie prawo do odpowiadania na wiadomości/pytania w dni robocze (poniedziałek- piątek) w godzinach 9-17.

§4 Wymagania techniczne

  1. Aby skorzystać z usług oferowanych przez Sklep oraz uzyskać możliwość złożenia zamówienia niezbędne jest spełnienie następujących wymagań technicznych :
    1. posiadanie urządzenia z dostępem do sieci Internet;
    2. posiadanie przez Użytkownika jednej z przeglądarek internetowych (np. Internet Explorer, Mozilla itp), umożliwiającej wyświetlanie na ekranie komputera dokumentów hipertekstowych (HTML);
    3. posiadanie konta pocztowego e-mail.

§5 Informacje ogólne

  1. Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia przyjmowane są przez stronę www.lunarium.pl
  2. Klient uprawniony jest i zobowiązany do korzystania ze Sklepu Internetowego zgodnie z jego przeznaczeniem oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu. Zabrania się wprowadzania treści o charakterze bezprawnym.
  3. Brak akceptacji postanowień niniejszego Regulaminu uniemożliwia korzystanie ze Sklepu i nabycie Produktów oferowanych przez Sprzedawcę.
  4. Wszystkie produkty oferowane przez Sprzedającego prezentowane na stronie są nowe, nieużywane i tworzone specjalnie pod złożone zamówienie przez Klienta.
  5. Ceny podane w Sklepie są  podane w polskich złotych i są cenami brutto. 
  6. W podsumowaniu Zamówienia widnieje informacja o łącznej cenie przedmiotu zamówienia oraz o kosztach dostawy. Klient jest informowany o wszelkich kosztach w trakcie wypełniania formularza zamówienia. W procesie zamówienia nie powstają żadne ukryte koszty.
  7. Wszystkie dane osobowe Klienta przetwarzane są zgodnie z Polityką prywatności strony www.lunarium.pl
  8. Zarówno układ elementów graficznych oraz układ treści, jak i sama treść serwisu, w tym zamieszczone zdjęcia stanowi własność sklepu internetowego www.lunarium.pl i korzysta z ochrony prawnej na mocy przepisów prawa autorskiego.
  9. W przypadku złożenia zamówienia i wyboru formy potwierdzenia płatności poprzez wystawienie faktury, Klienta ma obowiązek dostarczyć niezbędne dane do wystawienia faktury: nazwa firmy, adres oraz NIP. 
  10. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.

§6 Składanie zamówienia oraz warunki zawarcia umowy sprzedaży

  1. Klient składając zamówienie poprzez stronę Sklepu zawiera Umowę sprzedaży ze Sprzedawcą.
  2. Możliwość składania zamówień na stronie jest dostępna przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia.
  3. Zamówienia składane są za pośrednictwem strony www.lunarium.pl
  4. Realizacja zamówienia obejmuje dni robocze (od poniedziałku do piątku) z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  5. Klient, składając zamówienie, zgadza się na korzystanie ze Sklepu zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu, w brzmieniu obowiązującym w dniu złożenia zamówienia.
  6. Warunkiem niezbędnym do złożenia i realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych  do dostawy Produktu, a także zaakceptowanie treści Regulaminu, który jest integralną część Umowy sprzedaży, o ile obie strony pisemnie nie postanowią inaczej.
  7. W celu złożenia Zamówienia należy uzupełnić Formularz Zamówienia:
  1. Wybranie spośród dostępnych w ofercie Produktów – model, ilość, rozmiar
  2. Zatwierdzić dokonanie wyboru poprzez kliknięcie przycisku „do koszyka”
  3. Kliknąć przycisk „przejdź do koszyka”
  4. Dokonać weryfikacji listy zamawianych Produktów
  5. Wypełnić niezbędne dane teleadresowe : Imię, nazwisko, adres dostawy, numer kontaktowy, adres e-mail,
  6. Wybrać metodę dostawy produktu
  7. Wybrać formę płatności
  8. Zaakceptować regulamin strony i politykę prywatności oraz potwierdzić składane zamówienie klikając przycisk „ złóż zamówienie”.
  1. Do momentu zatwierdzenia wyboru Produktów przyciskiem „złóż zamówienie” Klient ma możliwość dokonywania zmian dotyczących Produktów, danych teleadresowych, metody dostawy, metody płatności.
  2. Do momentu zatwierdzenia wyboru Produktów przyciskiem „złóż zamówienie” Klient ma możliwość dokonywania zmian dotyczących Produktów, danych teleadresowych, metody dostawy, metody płatności.
  3. Naciśnięcie przycisku „złóż zamówienie” jest jednoznaczne ze złożeniem zamówienia o wskazanej przez Klienta treści.
  4. Otrzymanie od Sprzedawcy potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji na e-mail Klienta jest równoznaczne z zawarcie Umowy sprzedaży.
  5. Po złożeniu zamówienia Klient niezwłocznie dokonuje płatności zgodnie z wybraną metodą płatności. Od momentu złożenia zamówienia Klient ma 30 minut na dokonanie płatności. Po tym czasie zamówienie jest automatycznie anulowane.
  6. Na podany przez Klienta w zamówieniu adres e-mail po opłaceniu zamówienia zostanie wysłany komunikat zawierający podsumowanie informacji dotyczących zamówienia, tj. rodzaj Produktów, wartość zamówienia, wybrana metoda dostawy i jej koszt, metoda płatności oraz dane teleadresowe Klienta.
  7. Sprzedawca przetwarza zamówienie Klienta. Weryfikacja zamówienia dokonywana jest po zaksięgowaniu płatności przez Sklep. Pomyślna weryfikacja zamówienia, oznacza przyjęcie zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę. Klient otrzymuje drogą elektroniczną potwierdzenie przyjęcia jego zamówienia do realizacji (tzw. „Potwierdzenie przyjęcia zamówienia”) na wskazany przez niego adres e-mail. Termin realizacji wynosi do 14 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności oraz czas wysyłki uzależniony od wybranej metody dostawy.
  8. Zamówienie zostaje zapisane w systemie sklepu internetowego jako dowód zawarcia umowy.
  9. Klient ma prawo do złożenia rezygnacji ze złożonego zamówienia do czasu otrzymania od Sklepu potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. W tym celu Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem za pośrednictwem poczty elektronicznej tootiki.deko@gmail.com i poinformować Sprzedawcę o rezygnacji z zamówienia.
  10. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do realizacji złożonego przez Klienta  zamówienia, w przypadku gdy :
  1. wybrany produkt jest niedostępny,
  2. dane Klienta są nieprawidłowo uzupełnione lub ich treść jest niepełna;
  3. nastąpi brak autoryzacji płatności w wybranym przez Klienta systemie płatności lub płatność nie zostanie uiszczona w wyznaczonym czasie.
  1. W przypadku nieprzyjęcia zamówienia i odmowy jego realizacji Klient nie otrzyma potwierdzenia, o którym mowa w ust. 10 powyżej. Klient na podany wcześniej adres e-mail otrzyma wiadomość e-mail od Sklepu informującą o braku przyjęcia zamówienia, anulowaniu złożonego zamówienia oraz informację iż umowa sprzedaży między Klientem a Sklepem nie została zawarta.

§7 Formy płatności

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.

Sklep internetowy oferuje metody płatności obsługiwane poprzez system płatności Autopay S.A:

1. Paybylink– usługa oferowana przez banki polegająca na automatycznym wypełnieniu formularza przelewu oraz prostej autoryzacji transakcji;

2.  Szybki przelew bankowy – Płatność szybkim przelewem bankowym realizowana jest na podstawie przelewu wewnątrzbankowego. Przelew realizowany jest na podstawie wygenerowanych danych, które klient uzupełnia samodzielnie w bankowości elektronicznej;

1215x200 bankpay

  1. Karta płatnicza – możliwość płatności kartami płatniczymi:
    * Visa
    * Visa Electron
    * Mastercard
    * MasterCard Electronic
    * Maestro
 Blik karty banki 820x45 bankpay

2. Blik – metoda płatności mobilnych, za pomocą generowanego w aplikacji mobilnej banku 6-cyfrowego kodu;

Blik karty banki 820x45 bankpay

§8 Formy oraz terminy dostawy

  1. Sklep oferuje dostarczenie złożonego Zamówienia, za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD na wskazany w Zamówieniu adres dostawy Klienta.
  2. Realizacja złożonego Zamówienia, następuje po uiszczeniu opłaty za Produkt, poprzez jedną z dostępnych na stronie metod płatności oraz pomyślnej weryfikacji złożonego Zamówienia przez Sprzedawcę. Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów dostawy Produktu.
  3. W procesie składania Zamówienia, Klient informowany jest o kosztach dostawy.
  4. Bezpłatna dostawa obowiązuje złożonych Zamówień powyżej 500 zł, obsługiwanych przy przesyłkach krajowych.
  5. Czas dostawy Produktu do Klienta obejmuje: czas realizacji Zamówienia- do 3 dni roboczych (poniedziałek-piątek) oraz przewidywany czas dostarczenia paczki (przesyłki krajowe, przesyłki zagraniczne).
  6. Każdy Produkt przygotowany do wysyłki, jest zapakowany z największą starannością w pudła kartonowe tak aby w trakcie transportu, żaden z elementów zamówienia nie uległ uszkodzeniu.
  7. W momencie wysłania przesyłki, Klienta na podany e-mail otrzymuje potwierdzenie nadania paczki.
  8. Produkty dostarczane są pod wskazany przez Klienta w Zamówieniu adres dostawy za pomocą firmy kurierskiej DPD -przesyłki krajowe oraz przesyłki zagraniczne.
  9. Przewidywany czas dostawy Produktu dla zamówień obsługiwanych na terytorium Polski, to 1-2 dni robocze, od dnia następującego po nadaniu przesyłki.
  10. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
  11. Przewidywany czas dostawy Produktu dla zamówień zagranicznych, określony jest w tabeli – Tabela dostawy dla przesyłek zagranicznych
  12. Czas dostawy realizowany przez zewnętrzną firmę kurierską DPD może ulec wydłużeniu z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy.
  13. Przy odbiorze przesyłki dostarczonej przez kuriera, Klient proszony jest o dokładne sprawdzenie kompletności zawartości paczki, stanu opakowania zewnętrznego oraz stanu zamówionego Produktu, w jego obecności.
  14. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki Klient powinien sporządzić wraz z kurierem protokół szkody, w dwóch jednakowych egzemplarzach podpisanych przez Klienta i kuriera.
  15. W momencie, gdy dostarczona przesyłka została uszkodzona, jej stan był naruszony lub Produkt uległ uszkodzeniu w czasie transportu, Klient proszony jest o niezwłoczny kontakt ze Sklep poprzez formularz kontaktowy lub przesłanie wiadomości na adres : tootiki.deko@gmail.com

§9 Rękojmia za wady i zwroty

  1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji Klienta, służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  2. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi produkt wolny od wad. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem  za niezgodność Produktu z Umową (wady Produktu).
  3. Klient może złożyć reklamację na podstawie rękojmi za wady (art. 556 i nast. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz.U. z 1964, Nr 16, poz. 93, z późn. zm.). Czas trwania rękojmi to 2 lata.
  4. W ramach reklamacji Klient może żądać jednego z czterech działań:
  1. Wymiany Produktu na nowy,
  1. Naprawy Produktu przez Sprzedawcę,
  2. Obniżenia ceny Produktu albo
  3. Odstąpienia od umowy, jeżeli wada Produktu jest istotna.
  1. Wybór działania należy do Klienta, przy czym Sprzedawca może zaproponować inne rozwiązanie spośród wyżej wskazanych w granicach wyznaczonych treścią przepisów prawa.
  2. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania przez Sprzedawcę reklamowanego Produktu.
  3. Klient składa reklamację, składając Sprzedawcy formularz reklamacji na piśmie (Formularz Reklamacji Produktu). Formularz należy podpisać odręcznie.
  4. Formularz Klient przesyła w formie papierowej na podane dane:
    TOOTIKI Barbara Mosakowska
    Aleksandrów 184, 23-408 Aleksandrów
    Polska
    dołączając dokument do przesyłki zawierającej reklamowany Produkt.
  5. Zwrotu Produktów na podstawie rękojmi od wady, można dokonać wyłącznie przesyłką kurierską lub paczką Poczty Polskiej. Sprzedawca nie będzie przyjmował Produktu nadanego w formie przesyłki/paczki za pobraniem nadaną przez Klienta oraz Paczkomatem.
  6. Produkt zwracany na podstawie rękojmi od wady, musi być w stanie pozwalającym na rozpatrzenie reklamacji, odpowiednio zabezpieczony przez uszkodzeniem w trakcie transportu, posiadać oryginalnie wszytą metkę.
  7. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia złożonej reklamacji, Sprzedawca wyśle do Klienta Produkt pełnowartościowy (naprawiony albo nowy), niezwłocznie – w ciągu 30 dni roboczych od momentu rozpatrzenia, a gdy okaże się to niemożliwe (np. wyczerpany nakład) Sprzedawca zwróci równowartość ceny Produktu zapłaconej przez Klienta oraz koszt przesyłki do wysokości najtańszej opłaty przesyłki w ofercie Sprzedawcy (tj. kurier DPD 17zł).
  8. Klient może żądać odstąpienia od umowy tylko wtedy, gdy wada Produktu ma charakter istotny.
  9. Sprzedawca może odmówić wymiany Produktu lub jego naprawy, jeżeli jest to niemożliwe do zrealizowania dla Sprzedawcy lub wymagałoby poniesienia nadmiernych kosztów. W takim wypadku Klient może zmienić roszczenie. Komunikacja prowadzona jest elektronicznie.
  10. Żądając obniżenia ceny Produktu Klient podaje kwotę, o którą cena ma być obniżona. Jeżeli zgłoszone przez Klienta żądanie obniżenia ceny Produktu jest pierwszym żądaniem złożonym w ramach procedury reklamacji dotyczącej danego Produktu, Sprzedawca może zaproponować Klientowi wymianę lub naprawę.
  11. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, Produkt zostanie przekazany lub odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji.
  12. Prawo odstąpienia od Umowy zawartej nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do Umów, w której przedmiotem świadczenia jest Produkt wyprodukowany według specyfikacji Klienta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  13. Produkt należy przesłać na wskazany adres za pomocą firmy kurierskiej lub paczką Poczty Polskiej na adres:
    TOOTIKI Barbara Mosakowska
    ul. Długa 9, 23-400 Biłgoraj
    Polska
  14. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

§10 Dane osobowe w Sklepie internetowym

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
  3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
  1. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
  2. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
  1. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
  3.   Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  4.  Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:    umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

§11 Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
  2. Korespondencję e-mailową należy kierować na adres: tootiki.deko@gmail.com.
  3. W przypadku uznania któregokolwiek z postanowień Regulaminu za nieważny, pozostałe postanowienia pozostają w mocy.
  4. Klient i Sprzedawca będą rozwiązywać wszelkie spory w drodze porozumienia.
  5. W przypadku niemożności polubownego rozstrzygnięcia sprawy, Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów pomiędzy Klientem a Sprzedawcą jest właściwy rzeczowo sąd powszechny.
  6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w treści Regulaminu w każdym czasie. Zmiany Regulaminu obowiązują od momentu opublikowania ich na stronie Sklepu. Zmiany Regulaminu nie mają zastosowania do złożonego przez Klienta i realizowanego przez Sprzedawcę zamówienia. Do zaakceptowanych zamówień stosuje się postanowienia Regulaminu obowiązujące w chwili składania zamówienia. Zmiany regulaminu nie naruszają praw nabytych Klientów.
  7. Każda aktualizacja Regulaminu wymaga wskazania daty publikacji.
  8. Administrator Sklepu podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania strony internetowej Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć niezwłocznie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klienta. Sklep nie odpowiada za zakłócenia w działalności spowodowane awarią sieci Internet.
  9. Wszystkie zdjęcia, grafiki, logotypy, publikacje i teksty dostępne w Sklepie są chronione ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. O prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994 Nr 24 poz. 83). Zakazane jest bezprawne kopiowanie, zwielokrotnianie bądź rozpowszechnianie wszelkich treści zamieszczonych na stronie Sklepu.
  10. Sprzedawca jest zwolniony z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących na podstawie rozporządzenia MF dnia 29 grudnia 2018 roku poz. 36.
  11. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
Scroll to Top